Hoe kunnen we u helpen?

Heb je vragen of wil je een afspraak regelen? Aarzel niet om ons te bereiken via onderstaande gegevens of het handige contactformulier.

Gelieve uw naam en de klacht, zoals aangegeven op het voorschrift, te vermelden. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat de eerste consultatie vlot verloopt.

Neem contact met ons op.

Bezoek onze praktijk.

Veel gestelde vragen.

Vind snel de nodige informatie met antwoorden op veelvoorkomende vragen.

Ik kan helaas niet aanwezig zijn op mijn afspraak.

Consultaties vinden enkel plaats op afspraak, die zowel telefonisch als via e-mail gemaakt kan worden. We verzoeken u vriendelijk om de gemaakte afspraak te respecteren. Mocht u de afspraak niet kunnen nakomen, vragen wij u ons minimaal 24 uur van tevoren op de hoogte te stellen, anders wordt de gereserveerde tijd in rekening gebracht.

Welke documenten moet ik meebrengen bij mijn eerste consultatie?

Bij uw eerste afspraak wordt verwacht dat u uw identiteitskaart, voorschrift, een vignet van uw zorgverzekering en eventuele onderzoeksresultaten (zoals scans, echo’s, RX’en, enz.) meebrengt.

Wanneer moet ik contact opnemen als ik een geplande ingreep moet ondergaan?

Voor een efficiënte planning raden wij aan om ons bij voorkeur op voorhand te contacteren als u een geplande ingreep moet ondergaan. Dit helpt ons om u naadloos in onze planning op te nemen.

Zijn huisbezoeken beschikbaar en hoe kan ik deze aanvragen?

Ja, huisbezoeken zijn mogelijk in specifieke regio’s (Ouwegem, Huise, Lede, Zingem, Lozer en Kruishoutem) op doktersvoorschrift. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over het aanvragen van huisbezoeken.